Welke skills heb je nodig bij Employer Branding

Welke skills heb je nodig bij Employer Branding
25
oktober

 

Welke skills heb je nodig?

 

Wie gaat 'Employer Branding' oppakken? HR, communicatie, de bedrijfsleider, de directie, de secretaresse, of zoeken we een stagiair?"

Het liefst maak je er sámen een project van! Draagvlak is essentieel en dat begint bij de directie. Maar iemand moet de regie nemen, en dan zijn deze skills handig:

1. Enthousiasme: als je zelf geen fan bent, máák je ook geen fans

2. Kartrekker: iemand die mensen mee krijgt (in alle lagen van de organisatie)

3. Lef om te pionieren: 'dat doen we anders nooit' is een topreactie!

En omdat niemand copywriter, vormgever, videomaker en regisseur in één is; know who to call! Dus ook;

4. Coördinatieskills: get things done (en je hoeft niet alles zelf te doen)

Het uiteindelijke doel; om met het hele bedrijf enthousiasme uit te stralen. Niet omdat het moet maar omdat het mág - en mensen het leuk vinden!

Extra ingrediënten voor een sterk werkgeversmerk, vind je in dit schema.

 Skillset Employer Branding specialist

Meer leren over Employer Branding en hoe je dat opstart en borgt in je organisatie? 
De 3-Daagse training helpt je van A naar B(randing).

 

 

Laatste blog artikelen